10
1993 Porche 928 GTS
10
1993 Porche 928 GTS
Motor: N/A
Konjske moči: 350 PS
Prevoženi km: N/A
Pospešek 5.4 s
Hitrost: 275km/h
Masa: 1,450kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Platišča: 225/45ZR-17 - 255/40ZR-17

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: N/A
Konjske moči: 350 PS
Prevoženi km: N/A
Pospešek 5.4 s
Hitrost: 275km/h
Barva: N/A
Masa: 1,450kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Platišča: 225/45ZR-17 - 255/40ZR-17

Oddaj ponudbo za nakup vozila

goodtimers_junij_2022-841

Opis vozila

Porsche 928 je luksuzni grand tourer, ki ga je proizvajal Porsche AG iz Nemčije od leta 1978 do 1995. Prvotno je bil namenjen zamenjavi ikone podjetja 911,
928 pa je združeval moč, drznost in vodljivost športnega avtomobila s prefinjenostjo, udobjem in opremo luksuzne limuzine. 928 je postal vrhunski serijski avtomobil, ki ga je prodajal Porsche. Vodstvo Porscheja je verjelo, da bo tak paradni konj bolj privlačen kot kompaktni 911.

Porsche 928 se odlikuje po tem, da je prvi proizvodni model podjetja s pogonom V8 in njegov edini kupe, ki ga poganja spredaj nameščen motor V8.
928 je imel velik, spredaj nameščen in vodno hlajen motor V8, ki poganja zadnja kolesa. S prvotno delovno prostornino 4,5 L in enojno zasnovo odmične gredi v glavi
je bil ocenjen na 219 KM (163 kW; 222 KM) za severnoameriški trg in 240 KM (177 kW; 237 KM) na drugih trgih. Porsche je leta 1980 za ameriške modele motor nadgradil z mehanskega na elektronski vbrizg goriva, čeprav je moč ostala enaka. Ta zasnova je pomenila veliko spremembo v smeri za Porsche (začelo se je s predstavitvijo modela 924 leta 1976), katerega avtomobili so do takrat uporabljali le zadaj ali na sredini nameščene zračno hlajene ploščate motorje s štirimi ali šestimi valji.

Različici S4 in GT sta ob koncu modelnega leta 1991 prenehali s proizvodnjo in tako naredili prostor za končno različico 928. 928 GTS je bil na voljo konec leta 1991
kot model iz leta 1992 v Evropi in spomladi 1992 kot zgodnji model 1993 v Severni Ameriki. Spremenjena karoserija, večje sprednje zavore in nov, močnejši motor 5,4 L, 350 KM (257 kW/345 KM) so bile velike oglaševane spremembe. Česar Porsche ni oglaševal, pa je bila cena. Naloženi modeli GTS bi lahko leta 1995 presegli 100.000 ameriških dolarjev, zaradi česar so bili takrat med najdražjimi avtomobili na cesti. To je močno zaviralo prodajo kljub visoki usposobljenosti modela in dolgemu seznamu standardne opreme.

Porsche je tisto leto ukinil model GTS, potem ko jih je v Združenih državah Amerike prodal le 77. Skupna svetovna proizvodnja za vsa leta je znašala nekaj več kot 61.000 avtomobilov.

galerija