7
1967 Mercedes-Benz 250SL
7
1967 Mercedes-Benz 250SL
Motor: Daimler-Benz M129
Konjske moči: 126,5kw/170hp
Prevoženi km: N/A
Pospešek 9.3s
Hitrost: 190 km/h
Prostornina:2496 cm3
Navor: 235 Nm
Uplinjač: Bosch port injection
Barva: Rdeča
Masa: 1360 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:Dimler-Benz automatic 4speed
Volan: Servo
Platišča: Jeklena
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: Daimler-Benz M129
Moč motorja: 126,5kw/170hp
Prevoženi km: N/A
Pospešek 9.3s
Hitrost: 190 km/h
Prostornina:2496 cm3
Navor: 235 Nm
Uplinjač: Bosch port injection
Barva: Rdeča
Masa: 1360 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:Dimler-Benz automatic 4speed
Volan: Servo
Platišča: Jeklena
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

goodtimers_junij_2022-1003

Opis vozila

W 113 je dvosedežni kabriolet z zložljivo streho proizvajalca Mercedes-Benz, predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1963.
Namenjen je bil tudi zamenjavi tipov 190 SL in 300 SL. Zaradi opcijske navznoter ukrivljene trde strehe je dobil vzdevek Pagoda.
V različicah 230 SL (1963–1967), 250 SL (1967) in 280 SL (1968–1971), z ročnim ali avtomatskim menjalnikom, so ga izdelali 48.912-krat.
W 113 označuje prehod od zaobljenih oblik prejšnjega modela k bolj preprostemu slogu. ”Pagoda” je bil prvi model SL, v kateri so bili uvedeni obsežni varnostni ukrepi.
Decembra 1966 je sledil 250 SL. Motor in zavore so nekoliko spremenjeni glede na 250 SE. Navedena vrednost konjskih moči ustreza tistim pri 230 SL,
vendar je pri isti hitrosti 4200 vrtljajev na minuto dosežen občutno višji navor 216 Nm, kar se odraža predvsem v izboljšani zmogljivosti pospeševanja.
Zaradi dejstva, da so jih izdelovali le eno leto, so originalni 250 SL najredkejši primerki serije W 113.

galerija