15
1991 ACURA NSX AUTOMATIC
15
1991 ACURA NSX AUTOMATIC
Motor: N/A
Moč motorja: N/A
Prevoženi km: N/A
Pospešek 6.6s
Hitrost: 259 km/h
Barva: Rdeča
Masa: 1405 kg
Št. vrat: 2

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: N/A
Moč motorja: N/A
Prevoženi km: N/A
Pospešek 6.6s
Hitrost: 259 km/h
Barva: Rdeča
Masa: 1405 kg
Št. vrat: 2

Oddaj ponudbo za nakup vozila

goodtimers_junij_2022-1152

Opis vozila

Honda NSX, ki se v Severni Ameriki trži kot acura NSX, je dvosedežni kupe [1], športni avtomobil s sredinskim
motorjem, ki ga proizvaja Honda. Začetki NSX segajo v leto 1984 s konceptom HP-X (Honda Pininfarina
eXperimental) [2], ki je bil športni avtomobil s 3,0-litrskim motorjem V6 s sredinsko nameščenim motorjem in
pogonom na zadnja kolesa. Honda se je zavezala projektu z namenom doseči ali preseči zmogljivost takratnega
Ferrarijevega motorja V8, hkrati pa ponuditi zanesljivost in nižjo ceno. Koncept se je tako razvil in ime mu je bilo
spremenjeno v NS-X, kar pomeni “Novo”, ” Sportscar ” “e X perimental “, [3] čeprav je bil proizvodni model lansiran kot NSX.
Gordon Murray, oblikovalec superšportnika McLaren F1, je izjavil, da je uporabil NSX kot navdih za F1, potem ko je
preizkusil številne visokozmogljive avtomobile in ugotovil, da se šasija NSX najbolje obnese. Murray je izjavil, da je
dizajn “monumentalen” dizajnu športnih avtomobilov. Ugotovil je, da bi
avto zlahka prenesel večjo moč in poskušal prepričati Hondo, da razvije močnejši motor, vendar so ga zavrnili.
Zaradi tega je Murray razvil F1 z motorjem BMW, vendar mu je bil NSX tako všeč, da ga je kupil za osebno
uporabo in z njim prevozil 75.000 km. Murray je izjavil, da mu je NSX “pri srcu”.

galerija