10
1986 PORSCHE 928 S AUTOMATIC
10
1986 PORSCHE 928 S AUTOMATIC
Motor: Porsche M28
Konjske moči: 214.7 kW / 292 PS
Prevoženi km: 93824 Mile
Pospešek 6.2 s
Hitrost: 245 km/h
Prostornina: 4957 cm3
Navor: 410 Nm
Uplinjač: Bosch LH-Jetronic
Barva: Zlata
Masa: 1560 kg /
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:Automatic 4 speed
Volan: Servo
Platišča: Alu 16"
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: Porsche M28
Moč motorja: 214.7 kW / 292 PS
Prevoženi km: 93824 Mile
Pospešek 6.2 s
Hitrost: 245 km/h
Prostornina: 4957 cm3
Navor: 410 Nm
Uplinjač: Bosch LH-Jetronic
Barva: Zlata
Masa: 1560 kg /
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:Automatic 4 speed
Volan: Servo
Platišča: Alu 16"
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

goodtimers_junij_2022-755

Opis vozila

Porsche 928 je luksuzni grand tourer, ki ga je proizvajal Porsche AG iz Nemčije od leta 1978 do 1995. Prvotno naj
bi nadomestil ikono podjetja 911. Model 928 je združil moč, drznost in vodljivost športnega avtomobila s
prefinjenostjo, udobjem in opremo luksuzne limuzine. 928 je postal vrhunski serijski avtomobil,
ki ga je prodajal Porsche. Vodstvo Porscheja je verjelo, da bo tak paradni konj bolj privlačen kot kompaktni 911.
928 se odlikuje po tem, da je prvi proizvodni model podjetja s pogonom V8 in njegov edini kupe, ki ga poganja
spredaj nameščeni motor V8. Do poznih šestdesetih let se je Porsche trdno uveljavil kot proizvajalec
visokozmogljivih športnih avtomobilov. Po naftni krizi v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja so vodstveni delavci,
vključno z lastnikom Ferdinandom Porschejem, začeli razmišljati o dodajanju varčnejšega luksuznega potovalnega
avtomobila v ponudbo. Generalni direktor Ernst Fuhrmann je pritiskal na Ferdinanda, naj odobri razvoj novega
modela zaradi skrbi, da takrat aktualni vodilni model, 911, dosega meje svojega potenciala. Fuhrmann je verjel, da
prihodnost podjetja temelji na velikih turnejah avtomobilov s konvencionalnimi motorji namesto nekonvencionalnih
športnih avtomobilov. Padec prodaje modela 911 sredi
sedemdesetih let prejšnjega stoletja je očitno potrdil, da se model bliža koncu svojega ekonomskega življenjskega
cikla. Fuhrmann si je novi vrhunski model grand tourer zamislil kot najboljšo možno kombinacijo športnega kupeja
in luksuzne limuzine. To bi ga ločilo od modela 911 s svojo razmeroma špartansko notranjostjo in resnično
zmogljivostjo športnega avtomobila. Cilji so bili, da se mora avto enakovredno kosati s ponudbami Mercedes-Benza
in BMW-ja, hkrati pa biti uspešen v ZDA, na Porschejevem
glavnem trgu v tistem času.

galerija