3
1990 Corvette C4 ZR1
3
1990 Corvette C4 ZR1
Motor: GM Chevrolet-Lotus LT5
Konjske moči: 279.5 kW / 380 PS
Prevoženi km: 600 km
Pospešek 5.1s
Hitrost: 290 km/h
Prostornina:5732 cm3
Navor: 502 Nm
Uplinjač: Tuned-Port Fuel Injection
Barva: Rdeča
Masa: 1572 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:6 speed manual
Platišča: Alu
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: GM Chevrolet-Lotus LT5
Moč motorja: 279.5 kW / 380 PS
Prevoženi km: 600 km
Pospešek 5.1s
Hitrost: 290 km/h
Prostornina:5732 cm3
Navor: 502 Nm
Uplinjač: Tuned-Port Fuel Injection
Barva: Rdeča
Masa: 1572 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:6 speed manual
Platišča: Alu
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

goodtimers_junij_2022-1874

Opis vozila

Leta 1986 je General Motors prevzel Lotus Group , svetovalno podjetje za avtomobilsko proizvodnjo in inženiring s sedežem v Veliki Britaniji. Oddelek Corvette je pristopil k Lotusu z idejo o razvoju najhitrejšega serijskega avtomobila na svetu, ki temelji na Corvette generacije C4. S prispevkom GM Lotus oblikuje nov motor, ki bo nadomestil standardni L98 V8 C4. Rezultat je bil, kar je GM poimenoval LT5, aluminijasti blok V8 z enakimi središči izvrtin kot L98, vendar s štirimi odmikači v glavi in ​​32 ventili . Lotus je zasnoval tudi edinstven sistem za upravljanje zraka za motor, ki zagotavlja širši razpon moči z rezanjem 8 od 16 sesalnih vodil in injektorji goriva , ko je bil motor pri delnem plinu , medtem ko je ZR-1 še vedno zagotavljal 375 KM (280 kW) pri široko odprtem plinu Poleg motorja je Lotus pomagal GM oblikovati ZR-1 (imenovan “King of the Hill” v prototipni različici) z izboljšanim krmilnim in zavornim sistemom ter izbiro konfiguracije standardnega “FX3.” nadzor blaženja za avto, ki je pomagal zagotoviti, da je bilo vozilo več kot le mišičnjak z velikim motorjem in brez prave zmogljivosti na stezi.

GM je razkril, da je motor zahteval posebno sestavo in da niti tovarna Corvette v Bowling Greenu v Kentuckyju niti kateri koli njen običajni proizvodni obrati niso mogli obvladati delovne obremenitve, zato so najeli Mercury Marine Corporation iz Stillwatera v Oklahomi, da sestavi motorje in jih pošlje v Corvette . tovarni v Bowling Greenu, kjer so sestavljali ZR-1.

Vozilo je šlo v prodajo leta 1990 in je bilo na voljo le kot kupe. Od drugih kupejev Corvette se je razlikoval po širšem repnem delu, 11-palčnih (27,9 cm) zadnjih kolesih in novi konveksni zadnji luči s štirimi kvadratnimi zadnjimi lučmi in sredinsko visoko nameščeno zavorno lučjo (CHMSL). vrh vratnega stekla, namesto med zadnjimi lučmi.

V začetku marca 1990 je ZR-1 postavil nov rekord za najvišjo 24-urno kopensko hitrost 5000 milj, tako da je presegel hitrost 175 mph (282 km/h). [3] Kljub popolnoma novemu podvozju, sodobnemu elegantnejšemu slogu in drugim izboljšavam modela so cene narasle, prodaja pa upadla. Zadnji C4 je bil izdelan 20. junija 1996.

galerija