10
1992 PORSCHE 968 CABRIO TIPTRONIC
10
1992 PORSCHE 968 CABRIO TIPTRONIC
Motor: N/A
Konjske moči: 239PS
Prevoženi km: 33745 milj
Pospešek 7.8
Hitrost: 238 km/h
Barva: Rdeča
Masa: 1500 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: N/A
Moč motorja: 239PS
Prevoženi km: 33745 milj
Pospešek 7.8
Hitrost: 238 km/h
Barva: Rdeča
Masa: 1500 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2

Oddaj ponudbo za nakup vozila

goodtimers_junij_2022-797

Opis vozila

Porsche 968 je športni avtomobil, ki ga je izdeloval nemški avtomobilski proizvajalec Porsche AG od leta 1991 do
1995.
To je bila končna evolucija serije vodno hlajenih modelov z motorjem spredaj in zadnjim pogonom, ki se je začela
skoraj 20 let prej z modelom 924. Začetni položaj potreben citat v liniji podjetja je prevzel od modela 944, s
, kateri si je delil približno 20 % delov. 968 je bilo Porschejevo zadnje novo vozilo z motorjem spredaj pred uvedbo
športnega terenca cayenne leta 2003. Porschejev model 944 je debitiral za modelno leto 1982 kot razvoj modela
924, leta 1987 je bil posodobljen kot “944S” in leta 1989 kot “944S2”. Porsche je bil takrat v veliki finančni krizi,
kupci pa so se manj zanimali za njegove športne avtomobile, še posebej v ZDA. Skoraj nespremenjen dizajn
modela 944, ki izhaja iz modela 924, je kazal svojo starost in prodaja modela je upadla. Porsche je, zato ugotovil
potrebo po razvoju novega osnovnega modela. Kmalu po začetku proizvodnje različice S2 so Porschejevi inženirji
začeli razvijati drugi niz pomembnih nadgradenj za model, saj so vodje načrtovali končno različico “S3” modela 944
z oblikovalskim jezikom, ki je v skladu z modeli v njegovi liniji, da bi prihranili stroške razvoja. Med razvojno fazo so
inženirji bodisi znatno spremenili ali popolnoma zamenjali 80 % mehanskih komponent modela 944, pri čemer je od
odhajajočega modela S2 ostalo tako malo, da se je vodstvo Porscheja odločilo, da to različico predstavi kot nov
model in jo poimenuje 968.

Poleg številnih mehanskih nadgradenj je bil novi model deležen tudi občutno
spremenjenega stila tako znotraj kot zunaj, z modernejšim, poenostavljenim videzom in več standardnimi

luksuznimi dodatki kot pri 944. Da bi prihranili proizvodne stroške, je bila proizvodnja prestavljena iz tovarne
Audi v Neckarsulmu kjer sta bila 924 in 944 izdelana po pogodbi s Porschejem v Porschejevo lastno tovarno v
Zuffenhausnu.

galerija