nissan-brand-logo-1200x938-1594842787
1991 Nissan 300ZX Twin Turbo 5-Speed
nissan-brand-logo-1200x938-1594842787
1991 Nissan 300ZX Twin Turbo 5-Speed
Motor: Nissan VG30 series
Konjske moči: cca 270 kW / 367 PS
Prevoženi km: 65.000 milj
Pospešek ?
Hitrost: 250 km/h limited
Prostornina:2960 cm3
Navor: 384 N/m
Uplinjač: Indirect injection
Barva: Srebrna
Masa: 1576 kg
Št. vrat: 3
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:5 speed manual
Volan: Servo 4WS
Platišča: Alu Forgestar 18"
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: Nissan VG30 series
Moč motorja: cca 270 kW / 367 PS
Prevoženi km: 65.000 milj
Pospešek ?
Hitrost: 250 km/h limited
Prostornina:2960 cm3
Navor: 384 N/m
Uplinjač: Indirect injection
Barva: Srebrna
Masa: 1576 kg
Št. vrat: 3
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:5 speed manual
Volan: Servo 4WS
Platišča: Alu Forgestar 18"
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

1991_nissan_300zx-twin-turbo_IMG_0596-57689-scaled

Opis vozila

Ta Nissan 300ZX Twin Turbo iz leta 1991 je bil spremenjen s čipom za nastavitev ECU, injektorji za gorivo NISMO, komponentami za izpušne sisteme Z1 Motorsports in HKS, enodelno aluminijasto pogonsko gred Z1 Motorsports, krmilnikom Blitz boost, dovodnimi cevmi turbopolnilnika iz nerjavečega jekla, tuljavami Tein Flex-Z, zavornimi komponentami 370Z in sprednjim pokrovom odbijača v slogu JDM. Poganja ga 3,0-litrski V6 z dvojnim turbopolnilnikom, seznanjen s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Izdelan je v srebrni barvi in oblazinjenjem iz črnega usnja, opremljen je z diferencialom z omejenim zdrsom, 18″ kolesi Forgestar, odstranljivimi strešnimi ploščami, zadnjim spojlerjem, električno nastavljivim voznikovim sedežem, stereo CD-jem Kenwood, Kickerjevim ojačevalnikom, globokotoncem Skar Audio 10″ in avtomatskim klimatskim nadzorom.

Aluminjasta platišča Forgestar 18″ s pnevmatikami Hankook Ventus R-S3, ki merijo 245/40 spredaj in 275/35 zadaj. Avto je opremljen s štirikolesnim krmiljenjem Super HICAS in neodvisnim večtočkovnim nastavljivim vzmetenjem Tein Flex-Z, ki uporabljajo elektronski nadzor dušenja. Dodatne spremembe vključujejo poliuretanske puše, pletene zavorne cevi iz nerjavečega jekla in zavorne komponente 370Z.

Moč se na zadnja kolesa prenaša s petstopenjskim ročnim menjalnikom in diferencialom z omejenim zdrsom. Vgrajena je enodelna aluminijasta pogonska gred Z1 Motorsports, sredinska cev iz nerjavečega jekla Z1 Motorsports, Izpušne cevi Z1 Motorsports z vgrajenimi katalizatorji in izpušni sistem HKS cat-back.

galerija