Thunderbird prve generacije 1955–57 je bil odgovor na Chevroletevo corvetto. Zasnova z dvema sedežema in
snemljivo streho, tanjše atletske linije z odprtino na pokrovu motorja in merilnikom hitrosti do 150 mph (240 km/h)
mu dajejo videz športnosti. Čeprav je tekmoval proti corvetti, je bil thunderbird konstrukcijsko
osebni avtomobil, ki je imel večji poudarek na udobju in funkcionalnosti vozila. Imenujemo ga lahko pravi
kalifornijski avto. Thunderbird je bil prenovljen leta 1957. Glavne spremembe so preoblikovan prednji odbijač, večja
maska ter podaljšani zadnji del avtomobila, ki omogoča namestitev rezervne pnevmatike v prtljažnik, in večje
zadnje luči. Armaturna plošča je dobila okrogle merilnike. Motor 312ci oziroma s 5115 kubičnimi centimetri razvije
moč 245 konjskih moči pri 4500 vrtljajih in navor 450 Nm pri 3200 vrtljajih. Za prenos na zadnja kolesa skrbi
avtomatski menjalnik, ki vozilo teže 1560 kg, dolžine 4608 mm, širine 1811 mm in višine 1311 mm požene od 0–
100 km/h v 9,5 s. Sprednje in zadnje zavore so bobnaste, za boljši učinek jim pomaga ojačevalec. Volan s servo
črpalka skrbi za lažjo vodljivost, avtoradio je dodatek k udobju. Za boljši videz poskrbijo tudi platišča z žičnimi
naperami.
Rezervoar goriva je 76-litrski. Thunderbird se je odlično prodajal. Presegel je prodajo konkurenčne corvette za več
kot 20 %. Avtomobil je prava pojava in nudi kraljevski občutek vožnje, kar pove že to, da so ga vozili: Frank Sinatra,
Marilyn Monroe, Nick Adams, Sandra Dee, Elvis Presley, Halle Berry, Jack Lemmon, John Travolta, Barbra
Streisand.