10
1992 PORSCHE 968 CABRIO TIPTRONIC
10
1992 PORSCHE 968 CABRIO TIPTRONIC
Motor: Porsche M44
Konjske moči: 176 kW / 239 PS
Prevoženi km: N/A
Pospešek 8 sec
Hitrost: 246 km/h
Prostornina:2990 cm3
Navor: 305 Nm
Uplinjač: Bosch DME Motronic
Barva: Bela
Masa: 1500 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:Automatic 4 speed Tiptronic
Volan: Servo
Platišča: Alu 16"
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

Motor: Porsche M44
Moč motorja: 176 kW / 239 PS
Prevoženi km: N/A
Pospešek 8 sec
Hitrost: 246 km/h
Prostornina:2990 cm3
Navor: 305 Nm
Uplinjač: Bosch DME Motronic
Barva: Bela
Masa: 1500 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Zavore: Disk
Menjalnik:Automatic 4 speed Tiptronic
Volan: Servo
Platišča: Alu 16"
Gorivo: Benzin

Oddaj ponudbo za nakup vozila

goodtimers_junij_2022-1786

Opis vozila

Porsche 968 je športni avtomobil, ki ga je izdeloval nemški avtomobilski proizvajalec Porsche AG od leta 1991 do 1995.
To je bila končna evolucija serije vodno hlajenih modelov z motorjem spredaj in zadnjim pogonom, ki se je začela
skoraj 20 let prej z modelom 924. Začetni položaj [potreben citat] v liniji podjetja je prevzel od modela 944, s
katerim si je delil približno 20 % delov. 968 je bilo Porschejevo zadnje novo vozilo z motorjem spredaj pred uvedbo
športnega terenca cayenne leta 2003. Porschejev model 944 je debitiral za modelno leto 1982 kot razvoj modela
924, leta 1987 je bil posodobljen kot “944S” in leta 1989 kot “944S2”. Porsche je bil takrat v veliki finančni krizi,
kupci pa so se manj zanimali za njegove športne avtomobile, še posebej v ZDA. Skoraj nespremenjen dizajn
modela 944, ki izhaja iz modela 924, je kazal svojo starost in prodaja modela je upadla. Porsche je zato ugotovil
potrebo po razvoju novega osnovnega modela. Kmalu po začetku proizvodnje različice S2 so Porschejevi inženirji
začeli razvijati drugi niz pomembnih nadgradenj za model, saj so vodje načrtovali končno različico “S3” modela 944
z oblikovalskim jezikom, ki je v skladu z
modeli v njegovi liniji, da bi prihranili stroške razvoja. Med razvojno fazo so inženirji bodisi znatno spremenili ali
popolnoma zamenjali 80 % mehanskih komponent modela 944, pri čemer je od odhajajočega modela S2 ostalo
tako malo, da se je vodstvo Porscheja odločilo, da to različico predstavi kot nov model
in jo poimenuje 968. Poleg številnih mehanskih nadgradenj je bil novi model deležen tudi občutno
spremenjenega stila tako znotraj kot zunaj, z modernejšim, poenostavljenim videzom in več standardnimi
luksuznimi dodatki kot pri 944. Da bi prihranili proizvodne stroške, je bila proizvodnja prestavljena iz tovarne
Audi v Neckarsulmu kjer sta bila 924 in 944 izdelana po pogodbi s Porschejem v Porschejevo lastno tovarno v
Zuffenhausnu.

galerija