Ta kabriolet Mercedes-Benz E320 iz leta 1995 je bil registriran v Virginiji, preden ga je prodajalec decembra 2017 kupil in preselil na Florido, zdaj pa kaže 64.000 prevoženih milj. Poganja ga 3,2-litrski vrstni šestvaljnik M104, ki je povezan s štiristopenjskim samodejnim menjalnikom in je odet v črno nad sivim usnjenim oblazinjenjem. Oprema vključuje električno pomično črno mehko streho, meglenke, 15-palčna lita platišča, ogrevane električno nastavljive sprednje sedeže, samodejno klimatsko napravo, tempomat in poprodajni stereo sistem.
Avto je v črni barvi (040U) s sivimi pokrovi odbijačev in spodnjimi oblogami. Dodatne podrobnosti vključujejo brisalce in naprave za pranje žarometov skupaj z integriranimi meglenkami, črno mehko streho z električnim pogonom, brisalec vetrobranskega stekla z eno metlico in anteno za podaljšanje moči. Hidravlični cilindri mehke strehe so bili zamenjani leta 2018, tkanina mehke strehe pa je obrabljena.
15-palčna lita platišča z osmimi luknjami so nameščena na pnevmatike 195/65 Hankook Optimo H724 z datumskimi kodami 2017. Za zaviranje poskrbijo ventilirane sprednje in polne zadnje kolutne zavore z ABS. Pri pripravi na prodajo so bili zamenjani blažilnik volana, sredinska povezava volana in sprednje spodnje krmilne roke.
Ogrevani električno nastavljivi prednji sedeži so oblečeni v sivo usnje, medtem ko okrasni leseni elementi poudarjajo armaturno ploščo in vstavke na vratnih ploščah. Sestavine vključujejo spomin položaja voznikovega sedeža, samodejno klimatsko napravo, tempomat, poprodajni stereo in gumijaste talne preproge. Podaljški varnostnih pasov ne delujejo.
Štirikraki volan zračne blazine je nameščen na nastavljivem stebru in sprednji instrument VDO, ki ga sestavljajo merilnik hitrosti 160 mph, tahometer, analogna ura in dodatni merilniki. Šestmestni števec kilometrov kaže 64k milj.
3,2-litrski vrstni šestvaljnik M104 je bil tovarniško ocenjen na 217 konjskih moči in 229 lb-ft navora. Prodajalec navaja, da je bil kabelski snop zamenjan leta 2017, medtem ko so bili vodna črpalka, termostat, cevi radiatorja, kompresor klimatske naprave, sprejemnik sušilnika in ekspanzijski ventil zamenjani leta 2018. Nadomestna baterija je bila domnevno nameščena leta 2023 in menjava olja je bil dokončan.
Moč se na zadnja kolesa prenaša preko štiristopenjskega samodejnega menjalnika. Opravljeno naj bi bilo izpiranje tekočine menjalnika in zamenjano tesnilo posode menjalnika v pripravah na prodajo.
Carfaxovo poročilo ne kaže nobenih nesreč ali druge škode in navaja zgodovino v Virginiji in Floridi od začetnega vnosa oktobra 1996.