Untitled design (3)
1968 Chevrolet Corvette Convertible 427/390
Untitled design (3)
1968 Chevrolet Corvette Convertible 427/390
Motor: GM Chevrolet Big-Block V-8 427
PS: 291 kW / 396 PS
Zurückgelegte Kilometer: N / A
Beschleunigung 6,2 s
Geschwindigkeit: 235 km/h
Volumen:6996 cm3
Drehmoment: 624 Nm
Vergaser: Holley 4-barrel
Farbe: Rot
Masse: 1580 kg
Nein. Nacken: 2
Nein. Sitzplätze: 2
Bremsen: Rabatt
Getriebe:3-Gang-Automatik
Lenkrad: Servo
Felgen: Kovinska 15"
Kraftstoff: Benzin 75L

Geben Sie ein Angebot für den Kauf eines Fahrzeugs ab

Motor: GM Chevrolet Big-Block V-8 427
Motorleistung: 291 kW / 396 PS
Zurückgelegte Kilometer: N / A
Beschleunigung 6,2 s
Geschwindigkeit: 235 km/h
Volumen:6996 cm3
Drehmoment: 624 Nm
Vergaser: Holley 4-barrel
Farbe: Rot
Masse: 1580 kg
Nein. Nacken: 2
Nein. Sitzplätze: 2
Bremsen: Rabatt
Getriebe:3-Gang-Automatik
Lenkrad: Servo
Felgen: Kovinska 15"
Kraftstoff: Benzin 75L

Geben Sie ein Angebot für den Kauf eines Fahrzeugs ab

1968_chevrolet_corvette-convertible_1968_chevrolet_corvette-convertible_a849354d-9ed9-4701-a8a0-90783021bd0e-Sv9lXb-68410-68411-scaled

Fahrzeugbeschreibung

Ta kabriolet Chevrolet Corvette iz leta 1968 je bil deležen prenove, ki je bila zaključena leta 2017 in je bil prebarvan v rdečo barvo preko rdečega vinila. Avto poganja 427ci V8, ki je povezan s tristopenjskim samodejnim menjalnikom TH400 in je opremljen z odstranljivo rdečo trdo streho, črno kabriolet mehko streho, 15-palčnimi rally kolesi, pnevmatikami redline, štirikolesnimi kolutnimi zavorami s servo servo in stranskim izhodom. izpušne cevi, elektronski vžig, kromirani odbijači, izskočni žarometi, nagibni teleskopski volanski drog, električni pomik stekel in Road Gear AM/FM/kasetni stereo. Servis leta 2022 in pozneje je obsegal zamenjavo akumulatorja in pokrovov ventilov ter popravila vakuumskega sistema in prikazovalnikov na armaturni plošči.

Avto je zapustil tovarno v barvi Corvette Bronze (992) in je bil leta 2017 prebarvan v rdečo. Značilnosti vključujejo črno mehko streho, trdo streho v barvi karoserije, dvojno sprednjo rešetko, stranske zračnike, deljena kromirana odbijača, dvojni stranski izpušni kanal, pop- gornje žaromete in okrogle zadnje luči. Zamenjan je bil sprožilec vrat brisalcev vetrobranskega stekla in popravljeni izskočni žarometi.

15-palčna kolesa Rally so opremljena s kromiranimi sredinskimi pokrovi in lepotnimi obroči ter so nameščena s pnevmatikami 215/70 BFGoodrich Silvertown Radial redline. Za zaviranje skrbijo servo koluti na vseh štirih vogalih, avto pa je opremljen s servo volanom.

Kabina je bila prvotno odeta v temno oranžno (425), v prejšnjem lastništvu pa je bila preoblečena v rdečo. Oprema vključuje električna stekla, polirane vratne pragove, nagibni in teleskopski volanski drog, Road Gear AM/FM/kasetni stereo in medenične pasove.

Volan uokvirja merilnik hitrosti 160 mph in tahometer z rdečo črto 5.600 vrtljajev na minuto, medtem ko instrumenti, ki jih najdete na sredini, vključujejo analogno uro skupaj z zasloni za nivo goriva, temperaturo hladilne tekočine, tlak olja in amperažo. Petmestni števec kilometrov kaže 3k milj. Skupna kilometrina ni znana.

427ci L36 V8 je bil tovarniško ocenjen na 390 konjskih moči in je opremljen s štiricevnim uplinjačem, kromiranim pokrovom sesalne odprtine in pokrovi ventilov, elektronskim vžigom in glavami. Zamenjana sta bila baterija in pokrovi ventilov.

Oznaka motorja prikazuje zaporedje 403126, ki se ujema z zadnjimi šestimi števkami številke šasije vozila. Pripona IQ ustreza V8 427ci/390 KM, ki je povezan z avtomatskim menjalnikom.

Moč se prenaša na zadnja kolesa prek tristopenjskega samodejnega menjalnika TH400.

Galerie