V Severni Ameriki se je prodajal tako kot Mitsubishi 3000GT (1991–1999) kot Dodge Stealth (1991–1996), mehansko identičen lastni uvoz z oznako. Kot rezultat sodelovanja med Chryslerjem in Mitsubishi Motors je bil Chrysler odgovoren za zunanji stil Stealtha.
Avtomobil je temeljil na Mitsubishijevi Sigmi/Diamante in je ohranil njihove prečno nameščene 3-litrske motorje V6 s 24 ventili in postavitev s pogonom na prednji kolesni par. Motorji GTO so bili atmosferski ali z dvojnim turbopolnilnikom, na voljo pa so bili tudi z aktivno aerodinamiko. (samodejno nastavljiv sprednji in zadnji spojler), štirikolesno krmiljenje, stalni štirikolesni pogon in prilagodljivo vzmetenje. R/T Turbo je bil opremljen s 3,0-litrskim DOHC V6 motorjem z dvojnim turbopolnilnikom, ki proizvede 300 KM (224 kW) pri 5.500 vrt./min. Stealth R/T je vključeval elektronsko nadzorovano vzmetenje in druge funkcije, kot so protiblokirni zavorni sistem in avtomatska klimatska naprava, stalni 4-kolesni pogon, 4-kolesno krmiljenje, diferencial z omejenim zdrsom, aktivna aerodinamika in opremljen z oceno Z 17 -colske gume.