1970 Mercedes-Benz 280SL Pagoda

Mercedes-Benz W 113 je dvosedežni roadster / coupé, predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 1963. Proizvodnja je bila od leta 1963 do 1971. W 113 SL je bil razvit pod okriljem tehničnega direktorja Mercedes-Benza Fritza Nallingerja, glavnega inženirja Rudolfa Uhlenhauta in vodje oblikovanja Friedricha Geigerja. Glavna oblikovalca sta bila Paul Bracq in Béla Barényi, ki sta ustvarila njegovo patentirano, rahlo konkavno trdo ploščo, ki je navdihnila vzdevek "Pagoda". Vsi modeli so bili opremljeni z ročno sestavljenim šestvaljnim motorjem in vbrizgom goriva. Pokrov motorja, pokrov prtljažnika, obloga vrat in pokrov prtljažnika so bili narejeni iz aluminija za zmanjšanje teže. Razmeroma kratko in široko podvozje, v kombinaciji z odličnim vzmetenjem, zmogljive zavore in radialne pnevmatike omogočajo W 113 odlično rokovanje za svoj čas. Styling prednjega dela z značilnimi pokončnimi Bosch "Fishbowl" žarometi in navadno krom rešetko, ki nosni prevladovala velika  zvezda, je bil poklon roadsterju 300 SL. Z leti se je W 113 iz športnega avtomobila razvil v udoben grand tourer, ameriški modeli pa so bili do takrat običajno opremljeni s 4-stopenjskim samodejnim menjalnikom in klimatsko napravo. Modeli z ročnim menjalnikom so bili standardno 4-stopenjski ali izbirno 5-stopenjski ZF, katerih je le 882 in je tako danes zelo iskana originalna možnost. V Evropi so še vedno prevladovali ročni menjalniki brez klimatske naprave. Od 23.885 proizvedenih 280 SL-jev jih je več kot polovica prodanih v ZDA.

Podatki o vozilu

Barva: Bela
Dolžina: 4293 mm
Širina: 1760 mm
Višina: 1313 mm
Masa: 1360 kg
Št. vrat: 2
Št. sedežev: 2
Pospešek: 9,2 s
Hitrost: 200 km/h
Zavore: Kolutne - Kolutne
Volan: Servo
Platišča: Aluminjasta
Rezervoar: 82 L
: 95.000,00€

Podatki o motorju

Motor: Daimler-Benz M130 E28
Gorivo: Benzin
Prostornina: 2778 ccm3
Moc: 145.5 kW / 198 PS / 195 hp (SAE)
Navor: 265 Nm
Uplinjač: Bosch port injection
menjalnik: Mercedes-Benz automatic 4-speed
:

Pošlji povpraševanje